Friday i'm in love.

Fredagen var suuper!
Hade ju MSOK och då fick vi typ bara våra betyg och jag fick G,yay!
Sen drog jag tidigare så jag skulle hinna hem,åkte hem med Jocke för han skulle handla lite och vo stod minst en halvtimme och vänta på den där jävla bussen,hatar sl!
Sen kom den iaf efter typ ett år,kom hem och gjorde mig färdig för att dra igen,åt pizza till middag innan jag gick. Kom in till stan där Victor redan var och han hade hämtat ut biljetterna.
Vi såg ju the next three days som var skit bra. Russell Crowe är ju gryym!
Kom hem,myste en stund med syster och vi hade ett känsligt samtal då båda börja gråta,haha. Kändes som det behövdes kan jag säga.
Drog ut på en riiktig långpromenad med Sara,det var riktigt mysigt och min hund Jasper vart typ kär i hennes Bella,haha dom var så sjukt söta ihop. Lekte hela tiden och jag flög som fan när Jasper skulle fram till bella,hahah.
Nu har jag kommit hem,vet inte riktigt vad jag ska göra nu,joo se veckans avsnitt av VD,omg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0