Skola.SHopping.kaos.julshow.

Kunde inte blogga igår,hade inte tid alls åt det.
Sket i första lektionen för jag vakna med huvudvärk så jag somna om,kom till andra lektionen som var omvårdnad,jag och Busra redovisade om Buddhismen. Sen hade vi idrott och då skulle egentligen Mimmi,jag och Sofie hållt i lektionen men vi visste inte om det så vi får göra det nästa vecka,tur det!
På lektionen spelade vi badminton och sen gymmade vi ett tag. Till lunch blev det soppa,den var väl helt okej,drog med till skärholmen sen med Jossan och Sarah,det var riktigt mysigt,vi kollade julklappar och så delade vi på en pizza. Jag fick låna pengar av Sarah så jag köpte enn skit snygg väska från Gina Tricot,kan vissa den sen.
Sen skulle vi hem,Sarah tog pendeln och vi skulle ta bussen,meeen så lyckas vi ta fel jävla buss,hahah så typiskt oss två alltså så ddt inte är sant,vi tog bussen mot Fruängen och när vi börjar kolla runt när vi har åkt ganska länge inser vi att vi sitter på fel buss,hahaha ah då dog vi typ av garv. Hoppar av bussen vid nåt ställe mitt ute i ingenstans och får gå tillbaka till nästa busshållsplats och jag tappar då dessutom min dumma mobil mitt i vägen så jag får soringa rakt ut i vägen där det kom bilar,herreguuud vilken kaoskväll!
Sen när vi kommer till Skäris igen tar vi pendeln till alby och tar bussen därifrån,då vi springer till bussen skricker killarna bakom oss "run forest" och "skaka ruumpa" pinsamt eller vaadå?
Visar sig att vi sprungit till fel sida och att det inte var den bussen vi skulle med,jupp och så mitt i allt gör jossan krokben på mig så jag ramlar.
Vi är så jäävla pinsamma Jossan!
Sen sätter vi oss ÄNTLIGEN på rätt buss och sen äntligen var vi hemma i gamla tumba.
Kommer hem,äter kebab till middag och sen gjorde jag mig klar för att se MM's show i min gamla skola,min syster skulle va med så det var kul. Showen var skit rolig,så det vart en lyckad dag!
Grattis dessutom Mamma,älskar dig!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0