Smalbenet heter Tibia!

sry att jag inte har bloggat nåt,har inte haft lust att sitta vid datan när jag kom hem.
Träffade Julia på bussen så åkte med henne,hon hade haft studiedag idag och varit hos en polare i stan,jag vart lite avis för jag har gått från 08.10 till 16.00 idag,meeen ska inte klaga alls,jag är ledig imorrn!
Gud va vi har flummat idag föresten,det roliga är också att vi ska ha våra flumm moments olika tider på dagarna?
Aja vi hade matte på morgonen,sen hade vi håltimme i ca 3h? och på hela den tiden satt vi och spela uno,jag vann en gång! wiiiie. Lunch och sen engelska,då jag sov genom hela lektionen,jeevla cissi kommer fram och trycker en mobil i fejjan på mig,innntte okej!
Samhälle sen och då gick vi bara igenom läxan och sen fick vi reda på provet,jag fick exakt på gränsen,pheew!
Sist men inte minst hade jag och Mimmi massage,älskar den kursen! ändå det är lite surt att den slutar 4. Vi var bara tre så vi lärde oss skit bra än när vi var fler. Smalbenet heter Tibia,kommer jag alltid komma ihåg eftersom det finns ett spel som heter så.
Kom hem,låg i soffan och kolla på när syrran chattar med ******,haha. Sen hjälpte jag till med maten och efter det städa jag i köket,fick väärsta skrattattacken och alla trodde jag hade tagit nåt,fan va jag garva.
Top model sen,sjuukt coola avsnittet när de va i Nya Zeeland och fotade där dom hade spelat in Sagan om ringen filmerna,jag typ doog! och så var hon som spelar Rose där som skulle dömma dem,shiiit va häftigt!!!
Aja sen fika vi med kladdish kaka,julmust och lussebullar,myyysfaaktor x1000

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0