TRÖTT JAG BLIR!

fyfaan va jag haatar såna här människor,jag bokstavligen spyyyr på dem!

hur kommer det sig att du hatar emos så mycket?
Hur kommer det sig att du hatar poliser så mycket?
Har någon av dom gjort dig någonting!?


svar ;
Jag hatar emos för att dom är som dom är, för att dom hatar alla människor som inte har uppskurna armar eller lyssnar på musik som bara skriiiiiiker "döda mig", dom har inte gjort mig något..någon enstaka emo har väll skrikit fjortis eller något men who cares? Poliser förstör alla fester och dom är så jäääävla kaxiga!

du bruden du är ju fan paaantad! för det första kan "emos" som du kallar dom visst vara polare men andra och vadå haatar alla männsikor? HUR FAAAN vet du det jävla fjortis?
Och vadå lyssnar på musik som skricker dööda mig? fan tänk lite gumman vad lyssnar du på då? haha fjortisdunk eller där dom sjunger kom och knulla mig? är dt så jävla myclet bättre? asså jag spyr verkligen på såna som du.
Och dom skäär sig fan inte,eller det är inte iaf just emos som gör det,dt är folk som mår dåligt,bara för att nån mår dåligt är man inte emo. Och föör fan lär er att EMO är inte nåt man är,det är en stiiiiil! LÄR ER för fan!
Ni dömmer folk så jävla enkelt,det är bara barnsligt och patetiskt. Hur fan kan man dömma att nån skär sig bara för att personen klär sig svart?
asså jag blir så jävla upprörd,hatar folk som du. Föresten kolla på dig själv cheyen,du ser förjäävlig ut.

PS.
frågorna hade nån ställt till en brud på en blogg,haha jag spyr på svaret. Hur kan man hata personer man aldrig träffat? för mig är det obegripligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0