kaosmorgon.MVG.trött.shoppa.

Så sjukt jävla trött,fredagar tar död på mig!
tog sovmorgon,la mig i soffan och kolla på mamma mia,när klockan är 09.05 kommer jag på att bussen uppe vid Jossan och Martina som jag alltid tar när jag har sovmorgon går 20 över,jag hade då inte sminkat mig eller nåt sånt,hann då inte upp till deras buss,får springa till min buss som inte gick förns 45,kuul!
ringer pappa,han har inte plogat så han kunde inte köra mig.
Bokstavligen spriinger ner till centrum och ni kan ju tänka er hur jobbit det var i all snö som ingen hade tagit bort? var så sjuukt nära på att lifta med en lastbilschaffis som skulle precis åka,men ah nej jag kände att det var en riktigt dum idé. Kommer ner till tumba ungefär när bussen kommer,så jag hann! fränt att jag svettades som en gris,uscha va jag hatar att vara ofräsch,så när jag kom till skolan tog jag av alla kläder o börja bomba med parfym,pheew tur att sånt finns!
Hade svenska och då fikade vi och så kolla vi på roliga klipp på datan,sen fick vi reda på våra betyg.
Jag och Sandra fick MVG på svenska redovisningen,asså snacka om både jag och Sandra vart sjuukt chockade,asså trodde jag aldrig! På mimmi lät det som att vi var på gränsen mellan ig och g.hahah!
fyy faan va glad jag blev,sen fick jag G på historian men det fick typ alla.
Lunch sen men jag mådde illa så sket i det. Sen satt Enzo och tände/släckte heela tiden i salen och alla vart skit sura,Micke satt bah och skrek att han skulle fortsätta,hahah jag som vet hur dom är (eftersom jag gått i samma klass med dem i typ 4-5år) satt bara o garva,lite kul är det ju!
Omvårdnad sen,höll på dö,så jääävla boring! efter det hade jag håltimme och då spelade jag typ bara cityville. MSOK sen och Alexandra och Sandra redovisa sen fick vi se en film om en kvinna som hade HIV och som hade inte sagt det till nån på två år så hon fick fängelse för det,lite sorligt sådär.
Jag och Mimmiu flummade som fan,vi var så uttråkade att vi garva åt allt!
Slutade sen och jag drog in till stan med Sara och Johanna,jag hittade inte min tröja så ska ner till tumba i veckan o köpa den. Jag köpte julklappar till kusinen och Sara köpte till sina bröder och mamma.
Åkte hem,åt middag och sen kom Sara hem till mig,vi ladda hennes ipod med musik och hade allmänt trevlit.♥
Nu ska jag snart sova,helt död.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0