Hello bloggen...

Hello bloggen...
Jag börjar blogga nu för jag har spelat hela kvällen,hände en sak i spelet och jag vart typ as glad!
För första gången någonsin låg jag först på damage listan,ni kanske kan räkna ut själva vad damage är?Jaa det kan ni....iaf men sen dog jag vid ett tillfälle så då blev jag bara tvåa,that sucks! men men jag blev glad ändå för det har aldig hänt mig förut.
Idag var det as lång dag,på datakunskapen så tog jag&Martina jossans mobil och börja smsa en kille vid namn Rikard och han börja lixom fråga vem det var och shit,sen på svenskan så fortsätter han smsa och fråga vem det är ändå vi lixom har slutat smsa honom...aah och sen på matten så bah ringer han typ 4gånger men jossan missade alla samtal så hon ringde upp istället och så snacka dom och blabla,sen ringer han igen men då är det hans tjej,hahahah!
så börjar hon typ fråga ut jossan massa skit,gah vilken bitch,höll på dö av garv.
På svenskan föresten fick vi se Billy Elliot,den är as bra!
På vården så gjorde vi klart vårt prov sen satt vi bara och lyssna på varandras låtar på ipoden.
Hatar torsdagar för vi slutar lixom runt 4-.-
nu ska jag sluta skriva på det här inlägget,,,byye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0