Jag fick en Award!

[untitled.bmp]

Den som får denna award ska:

  1. Kopiera awarden till sin blogg
  2. Länka till personen som gett dig awarden
  3. Berätta sju intressanta fakta om sig själv!
  4. Välja ut sju andra bloggar du vill ge awarden till
  5. Länka till deras bloggar och berätta att de har en award att hämta!
Vet inte om det blir sådär jätte intressanta faktan, but here we go!

1. Jag älskar att fota och ta fina bilder.

2.Jag har sjukt dålig blodcirkulation i fötter och händer.

3.Älskar Paramore&Twilight och Vampire Diaries.

4. Jag älskar engelska och ska flytta till USA och plugga foto och webbdesign

5. Jag älskar att skrämma folk,typ bästa som finns.

6. Jag har snyggaste klockan evah!

7.mitt namn är Mikaela Jeanette York.

Mina award mottagare:
Evelina,Paramorefans,Cissi,Felicia,Carro,Johanna.

Jag fick min Award av - Evelina, Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0