Måndag.

Älskar måndagar eftersom det är slappaste dagen i skolan men ändå är det lixom måndag,första dagen efter helg så det är ju apsegt!
Hände inte så mycket idag,kände som att jag hade missat fett mycket i Fredags.
Hade svenska och vi disskuterade i grupper om boken vi läser,Kort kjol. Den är jätte hemsk,typ en tjej som blir våldagen av sina klasskompisar. Sen efter det pratade vi i helklass.
Efter det hade vi muntligt prov i medicin och jag sa inte så mycket,hatar att förklara saker och ting ändå jag kan skiten,men sa typ en sak. Sen hade vi lunch och det blev potatis klyftor och meatballs,haha älskar ordet!
Ah men sen så hade vi engelska och vi översatte vårt recept,valde cheesecake,mitt recept slog allas,så snyggt!
Öhm på gympan sen hade vi teori bara,efteråt stannade jag och några andra och spela basket,hahah så fun.
Så nu har jag inget mer att skriva,så vi hörrs!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0