Onsdag!

I Onsdags så drog jag,Martina,Mimmi och Jossan på bio,New Moon igen såklart.
Innan så var jag&Mimmi hos Martina och åt middag,sen drog vi till Heron och möte Jossan där för hon fick skjus.
Vi gick och hämta ut våra biljetter och jag visade mitt leg för första gången,stört naize ju!
Ah sen gick vi och handla candy och läsk,köpte dock saft,wiie.
Sen när vi var på väg upp för rulltrappan kom en kille bakom och fråga om vi ville ha gratis läsk och popcorn för han hade just ätit och skulle hem,han tyckte det var onödigt att slänga den så vi fick den,vi vart ju fett med glada.
Efter bion när vi väntade på bussen så var jag&Jossan skit kissnödiga så vi sprang runt och kolla efter nånstans man kunde kissa,sen när vi hittade en bra plats så vågade inte hon kissa,istället ramlar hon rakt i en stor snöhög och båda bryter ut i ett skratt,såg så kul ut!
Hem sen till Martina och bädda ner oss i våra sängar,sen somna typ alla ganska snabbt.
Och i Torsdags var vi ju leeediga.

Kommentarer
Postat av: vill inte bli stalkad

jävlar vilken snok hon har

2010-12-08 @ 23:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0