I'm Rich Bitch.

Lalalla jag är en riiiik,söt,glad,snygg tjej på 16år som ska shoppa gaaalet mkt imorrn i stan med mamie.
1150kr rikare bara den här helgen liksom,plus pengar jag fick från sommarjobbet.
Känns så jävla naize att tjäna sina egna pengar.
Mitt liv börjar gå mot ett bra håll,är rik,ska få träffa min syster idag,har underbara vänner,träffa massa trevligt folk nästa helg,träffa sara på fredag....ah kan hålla på i evigheter.
Igår jobbade jag och Sofia hos Åke,på hans fest och vi slet som djur i värmen,men det lönade sig!
När vi skulle åka hem la vår båt av så vi låg och flöt ett tag där,lol. Sen när vi kom hem till mig badade vi innan hennes föräldrar kom och hämta henne. Idag ska jag och mamma åka hem och imorrn ska vi till morfar och Eva för att hämta min bok som jag glömde uppe i Norrtälje,klaantigt! plus att den ska in imorrn,så blev liiite tajjt där, jag trodde att dom skulle komma hem med boken hem till oss,höhöh.
Sen ska vi förmodligen åka och shoppa jag och mamie.
Nu paallar jag ibnte sitta inne mer,byyye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0