SOMMAR REA!

oj oj oj va jag älskaar att shoppa när det är rea,man hittar så mkt fint och så billigt.
Köpte ett par harem byxor från H&M,en tshirt från Monki,armband&ring från H&M,munk jacka från Cubus och en klänning. Hittade också två sjuukt fina väskor som jag bara döö längtar efter,men är inte säker på vilken jag ska köpa,båda kostar runt 400. Men vi får se,den ena var svart med fransar och den andra var grå med nitar och lite sånt på från Mango.  Åt nudlar i Kungshalen till lunch och mamie tog likadant. Sen gick vi till ett café och hon tog en latte som var skit god och jag tog en vitamin dryck. Shoppade jätte länge och åkte hem sen,papie kom o hämta oss i Tumba och jag lämnade tillbaka min bok som jag inte hann läsa ut,*snyft*.
Sen köpte vi potatis sallad och massa olika skinkor till middag och jag köpte is te,usch va gött de var.
Nu ska jah playa lite sen får vi se va som häänder.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0