Moving on

Idag jobba jag som vanligt till 14.00 och gick till biblioteket för att hämta ut min bok som nu äntligen har kommit.
Träffade Jossan i Tumba också men vi tog inte samma buss hem för jag skulle hem till Kiki och jobba matte.
Mamma kom sen och fikade med oss,blev inte att jag jobba så mycket matte,heheh.
Sen gick vi hem och åt lasange till middag och kollade på Mammas pojkar eller vare heter,repris men fanns inget annat att se på. Sen kom Martina och Jossan över och vi gick runt i Tumba och dom handla läsk och vatten och så fotade vi lite,thihi.
Nu sitter jag hemma och håller på ladda upp massa bilder på facebook,chattar med Martina,Sofia och Victor.
Enligt Victor ska jag ge honom gratis masage,haha.
Har just proppat i mig jordgubbar med vit choklad och vispgrädde,är så jävla mätt.
Nu ska jag snart sova,byyye!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0