Tunisien

halloj bloggen!
slutade extra tidigt idag på grund av att min handledare och jag satt och snacka bedömning och så,gick skit bra och når alla mål säger hon. Fick väärsta utskällningen idag av en 'patient' som bor där och som dessutom är min favorit,kändes obehagligt för jag visste inte riktigt vart jag skulle ta vägen men sen efter 5min hade hon glömt det och allt var som det var igen,haha.
Är sjuuukt taggad till Tunisien,i början var jag fett deppig för att jag missar Paramore som spelar i Göteborg den helgen jag kommer hem men nu när jag såg bilderna så kan jag inte sluta att längta.♥





Meddelande till Jossan:
Vi ska bo på ett hotell som heter Djerba :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh va härligt! värsta söta hus ju :D Är det inte ön som heter djerba? om det är än djerba ön du ska till så är det samma ställe där jag var :D

2010-03-22 @ 15:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0