No english lesson

Fick sms av vår engelska lärare att vi inte hade nån engelska idag,hon kunde inte ha skickat en timme tidigare så man kunde stanna hemma?tack liksom. Fast jag had enog åkt till skolan ändå för att gå på första lektionen som var matte,behöver ju all matte hjälp jag kan få så det var lika bra att gå. Ah föresten vi hade ingen MSOK heller så då hade vi liksom håltimme i ca 5h tills Samhället börja som är 50min så vi skippa den lektionen.
Martina,jag och Mimmi gick ner till tullinge station och sen i tumba gick vi till ica och köpte godis,fick min vecka idag så godis kändes som prio nr.1
Nu ska jag sätta mig och dricka varm oboy och läsa min undeerbara bok. Eller först måste jag in på wow en snabbis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0