Plan B.


Okej jag vette faaan hur jag ska börja! vilket jäävla avsnitt.
Älskar Damon,fan va underbar han är. Gillar inte att de tog död på Mason,visst han är en idiot som försökte döda Salvatore bröderna men på nåt viss gillar jag honom ändå. Och fyfyfy va jag grät i slutet! Alla var så ledsna,liksom både Stefan och Damon grät?-känslosam scen.
Jag haaaatar verkligen Katherine,draaa åt heeelvete din subba,fy fan lämna dom ifred! speciellt Elina och hennes familj,usch stackars Jenna. Ah och jag gillar verkligen inte Katherines nästa plan,vill fan inte att Taylor ska bli en varulv och jag vill fan inte att Matt ska dö. Längtar som fan tills nästa veckas avsnitt då det är maskerad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0