MTV VMA 2010.

min feber börjar gå neråt,ett gott tecken. Kan dock inte sova,that sucks.
Såg nyss när Hayley sjöng med B.o.B och sen när hon sjöng The Exception och jag börja gråta,asså det var 'happy tears' och inget annat,jag älskar dom fruktansvärt mkt.
tänkte lägga upp bilder på några favoriter från kvällen.

shit va jag älskar Katy's hår! och klänningen var extremt snygg.
Och Usher var jätte cool som vanligt,lika snygg kläd som alltid.
Katy Perry on the red carpet at the 2010 MTV Video Music Awards in Los Angeles. Usher on the red carpet at the 2010 MTV Video Music Awards in Los Angeles.
Paramore,ah vad ska jag säga?fy faaan va fina! Hayley's klänning var så sweet och jag avgudar
Jeremy's stentvättade jeans jacka. En sak bara...Zac ska inte ha röda mössan?
det är Taylor som ska ha den.
Paramore on the red carpet at the 2010 MTV Video Music Awards in Los Angeles.

Hayley Williams of Paramore on the red carpet at the 2010 MTV Video Music Awards in Los Angeles. Hayley Williams of Paramore on the red carpet at the 2010 MTV Video Music Awards in Los Angeles.
30 Seconds to Mars var också riktigt coola,älskar Jared's brillor.
30 Seconds To Mars on the red carpet at the 2010 MTV Video Music Awards in Los Angeles.
Ashley Greene var enligt mig en av dom snyggaste på VMA,så jävla fin klänning.
Och Penn Badgley,hallå vilken hot babe?värsta modellen ju.
Bara jag som tycker att Ash och Penn skulle va söta ihop?
Ashley Greene on the red carpet at the 2010 MTV Video Music Awards in Los Angeles. Penn Badgley on the red carpet at the 2010 MTV Video Music Awards in Los Angeles.
nog bästa manliga på VMA enligt mig,mums på Trey Songz. Och Audrina Patridge är alltid lika vacker som vanligt,älskar hennes frisyr asså.
Trey Songz on the red carpet at the 2010 MTV Video Music Awards in Los Angeles. Audrina Patridge of MTV's "The Hills" photographed on the red carpet at the 2010 MTV Video Music Awards in Los Angeles.
Stephenie Pratt och Lo Bosworth var extremt fina. Älskar Stephenie's klänning.
Stephanie Pratt and Lo Bosworth of MTV's "The Hills" photographed on the red carpet at the 2010 MTV Video Music Awards in Los Angeles.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0