step up 3d.

step up 3d poster full 2 4 10 kc Official Step Up 3D Movie Poster


Handling:
Moose och Camille har börjat på college i New York, men det dröjer inte länge förrän storstadens pulserande undre värld frestar! Moose träffar dansaren Luke som har samlat stans vildaste dance-crew i en nedlagd fabriksbyggnad och plötsligt är de alla mitt uppe i en showdown där bara vinnaren räknas!

Min Åsikt:
Inte den bästa step up filmen direkt,den var bra och danserna var ju bara föör coola!
Älskade att Moose var med i den här och att resten av hans gamla crew kom i slutet. Men ni vet i Step Up 2,sista dansen? den var ju så grym att jag spolade tillbaka och kollade om och om igen,så grym var den! Men den här sista dansen...visst den var ju super häftig och awesome men den överraskade mig inte direkt...
Sen så söh ljudet,vet inte om det var pågrund av filmen eller om dom hade gjort så att man knappt kunde höra va dom sa? Självaste bakljudet var för högt så man hörde inte ett skit va dom sa.

Med i filmen:
Rick Malambri (Surrogates,Universal Soldiers,A Holiday Heist,How I Met Your Mother)
Adam G. Sevani (Step Up 2 the Streets)
Sharni Vinson (Blue Crush 2,Home and Away,CSI.NY)
Alyson Stoner (Step Up,Camp Rock,Cheaper by the Dozen,Better Days)
Stephen Boss (Bones,So You Think You Can Dance,Hairspray,Stomp the Yard 2:Homecoming)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0