Girls will always find out. Don't try to fool us.

Boys, If you like her - If she makes you happy and if you feel like you know her.
Don't let her go.
- Nicholas Sparks.

Sitter nu nyduschad,pumpar party musik till nyår,så jävla taggad!
Taio Cruz-Hangover ska spelas när alla drar hem,hahah passar in så grymt bra.
Idag har jag jobbat,försov mig och kom en timme försent,lyckat. Men det fanns inte så speciellt mycket att göra idag, fick vara med när läkaren kom och tog ryggmärgsprov,fyfan va ont det måste göra!
Fick sluta tidigt idag,så drog in till stan med Johanna för hon skulle inhandla nya svarta jeans. Träffade Sebastian också som man inte sett sen Muks fest. Drog hemmåt sen och tog en varsinn cheese på donken.
Kom hem,snacka lite med människor på facebook,käkat middag och nu ska jag börja klä på mig lite kläder och tagga hem till Sara, blir en sleep over med sagan om ringen maraton,vi gillart!
Imorgon får vi se om jag hinner blogga nåt...ska packa lite,åka pulka med massa polare,sen drar jag till Norrtälje.
Om jag inte bloggar nåt imorrn,så hörs vi på Måndag! ♥

ah tja tänk om man va lika snygg som Adriana?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0