Hjärtat gör som det vill.

Sry jag har verkligen ingen tid längre att blogga. Har ganska mycket att göra just nu...
Praktiserar,massa skoluppgifter som ska in nästa vecka,har ett CV som måste bli perfekt och klart tills på Måndag då jag ska söka jobb,jag tränar,jag försöker få bort den här "sjukdomen" jag har,Jag umgås med mina vänner och familj,panikar över nyår och att alla mina pengar är borta efter min mobilräkning.
Och mitt i allt den här kaosen försöker jag glömma en person som jag f.o.r.t.f.a.r.a.n.d.e gillar. SÅ just nu orkar jag verkligen inte bry mig om nåt annat.
Jag var ledig från jobbet idag,vilket va skönt,min medicin fick mig att må jätte konstigt imorse,jag var så trött, har aldrig varit så seg förut och jag kände mig snurrig och så fick jag nån konstig hosta.
AJA nog med det, idag har jag bara suttit och fixat mitt CV och idrottsuppgiften som ska in på Måndag.
På kvällen blev det en myskväll med pappsen och syrran. Och nu ska jag avsluta det sista på cv:t.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0