Imorgon så gäller det!!!

 

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja, det är klart.

2. Höll du några av dina nyårslöften? Nej.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej

4. Dog någon som stod dig nära? Nej.

5. Vilka länder besökte du? England.

6. Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012? Yesbox.

7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? Många datum, men min födelsedag var riktigt grym som jag alltid kommer minnas,likaså med London resan ♥ och ADTR konserten! <3

8. Vad var din största framgång 2011? Vet inte.

9. Största misstaget? Jag litade på dig för lätt.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Klart man varig sjuk,

11. Bästa köpet? Alla fina London klääder <3

12. Vad spenderade du mest pengar på? kläder,lätt.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Självklart.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? Sorry for party rocking.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare tror jag.

16. Vad önskar du att du gjort mer? Vet inte.

17. Vad önskar du att du gjort mindre? vette fan,vilken jävla fråga?

18. Hur tillbringar du julen? Med min släkt och familj.

19. Blev du kär i år? Kan man ju verkligen kalla det,idiot.

20. Favoritprogram på TV? Kollar nätet. Men typ Criminal Minds,VD,The Walking Dead

21. Bästa boken du läste i år? oj vet inte,läst sjukt många.

22. Största musikaliska upptäckten? huuuh??

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? en mobil :)

25. Något du önskade dig men inte fick? tror nog inte det.

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2011? Käka middag hos mig med massa polare,förade och sen drog ut på krogen.

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja helt klart.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2011? Som föra året?

29. Vad fick dig att må bra? Mkt fick mig att må bra,framförallt mina vänner.

30. Vilken kändis var du mest sugen på? Jude Law <3

31. Vem saknade du? många.

32. De bästa nya människorna du träffade? träffat så sjuukt mkt nytt folk iår,men det finns två som är extra speciella :')

SAMMANFATTNING AV ÅRET!

Hur har året 2011 varit för dig? Grymt! äääntligen få dra ut på kRogen!

bättre än förra året? Bättre.

Har du träffat några nya vänner? Ja, massor! fina människor!

Någonting du aldrig kommer glömma från 2011? Finns många fina minnen!

Har du flyttat under år 2011? Nepp!

Har du hittat en ny låt som du älskar? Massvis

Isåfall vilken? För många för att skriva!

Har du druckit alkohol? Haha om jag har...

Kärlek

Hur har din kärlek varit 2011? upp och ner kan man väl säga. Faller tydligen bara för killar som är idioter...

Har du varit kär? Yesbox!

Har du sagt jag älskar dig till någon? nej.

Har någon sagt jag älskar dig till dig? nej.

Har du haft ett hemligt förhållande? Nej.

SORG&HÄMD

Har någon i din närhet tagit självmord? Nej

Har någon i din släkt avlidit? Nej

Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? Nej, men har varit sugen på det.

Har du varit i slagsmål? Nej.

PERSONLIGT.

Har du gjort någonting du ångrar? Klart. Gjorde många saker föra helgen som jag ångrar.

isåfall vad? Jävligt privat för att skrivas här.

Har du skämt ut dig? Gör jag ju ofta....

Har du ljugit för en vän? Ibland så måste man..

Har du varit ute en hel natt? Ja

Har du blivit tagen av polisen? Hahahah ehm ja typ...stoppade iallafall.

Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? Yes...

Har du sovit i samma säng med någon i samma kön? Ja

SKOLAN&FRITIDEN.

Vilken skola går du i? Tullinge gymnasium

Har någon varit elak mot dig i skolan? Nej

Hatar du någon i din skola? Nej

Har du gjort något framsteg? Klart som fan.

Har du haft alla rätt på ett prov? näää

VÄNSKAP.

Har du träffat nya vänner? Ja <3

Har du förlorat en vän? Tror faktiskt inte det?

Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? Ja :)

Har du gått bakom ryggen på en vän? Verkligen inte.

Har du ljugit för en bästavän? Skulle aldrig hända.

Har du många killkompisar? Har nog mest killkompisar faktiskt.


Kommentarer
Postat av: Anna

Snygg header. men jag har en fråga..hur gammal är du? :)

2012-01-04 @ 20:40:09
Postat av: Martina

Hörru, bloggis finis!! <3

2012-01-07 @ 01:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0