Mirage the people!

Känner att jag har varit en duktig tjej idag!
Drog ju efter skolan till gymmet och körde löpband i en halvtimme. Drog hem en snabbis och duscha och bytte om,drog hem till Johanna sen och fika lite+fixa feta musiklistan till nyår,tagggga!
Sen gick vi till gymmet igen,sola 20min och sen körde vi CXWORX i en halvtimme som var sjuukt jobbigt,hade ju redan träningsverk i magen efter body pumpen igår.
Men det känns bra nu,älskar att träna!
Kom hem och har nu bakat hela kvällen med mamma och syster,myysfaktorn är hög!
Imorgon är det skolavslutning, sen "lov" för er alla andra,men inte mig för jag jobbar. Älskar livet.
Så jaah,medans alla drar ut imorrn så får jag sitta hemma för jag börjar jobbet 07.00.
Men jag får tänka positivt,nyår kommer bli galet kul! ♥

söta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0