We're leaving everything behind.

Hey guys! Nu är jag sådär sämst på att blogga igen. Onsdags var liksom senast jag skrev,ajdå. Men jag har jobbat kvällar och bara inte haft ork.
Jobbet går skitbra, stormtrivs på sjukhuset och kan till och med tänka mig jobba där. Sjukt va? har aldrig haft en tanke på att jobba där, men nu har man fått andra tankar.
I fredags vart det utgång med massa härliga människor, börja med att Johanna,Rasmus,Jocke,Simon,Crille och Sara kom hem till mig och föra,mötte upp lite andra människor på tåget och tagga till Amnesia som i början verkade lite lame, men det vart riktigt jävla grymt sen. Shotade gjorde vi hela gänget och dansa hela natten,fyfan va mina fötter va döda.
Runt tre tiden drog vi till donken och käka,Adam tog nån glass med ballerina som smakade pepparkaka,grymt god!
Sen vare bara att sitta på dryga nattbussen med Sara,Adam,Hampus och Adam. Men fyfan va jag garva. Man både hat/älskar nattbussen. Gick hem sen ifrån tumba eftersom det inte går några bussar. Däckade så fort jag la mig i sängen, bakis som fan dagen efter. Sov bort halva dagen och drog o handla med pappsen sen och hjälpte till med maten. Sen gjorde jag inte så mycket mer igår,storrensa mitt rum och hade en myskväll med mina fina. ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0