Your words don't mean a shit to me.

Blev en riktigt lyckad kväll/natt igår med min fina bästis Sara!
Kom dit,låg i hennes säng och snacka om allt möjligt,låg väl där i några timmar, sen mitt i natten gick vi ner och fixa nåt att äta, blev en ordentlig blandning ska ni veta...mandariner,bananer,vindruvor,avokado,gurka,mjölk och gelehallon. Haha!
Bäddade ner oss i sängarna och kolla sagan om ringen, dock somna båda samtidigt och vi hann inte ens se halva filmen,duktiga tjejer!
Vakna halv 6 idag av att Sara hänger över mig som en galning och försöker stänga av mitt alarm på mobilen som jag råkat glömma att stänga av,hahaha sen somna båda om och gick upp runt 11.
Tagga hem och hjälpte till lite hemma,snart drar vi mot Norrtälje till släkten,myysit.
Kommer väl inte blogga förns Måndag igen för på Söndag (juldagen) blir det kanske utgång på antingen Nype eller Sommar.
Vi fåår se vad som händer. Puss hoppas ni får en skitbra julafto
n!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0