You're such a liar. Tell me the truth.

Idag har det både varit en bra och riktigt dålig dag. Vaknar av att Cissi frågar om jag ska med och käka lunch på Subway i Tumba som är helt nyöppnad, kan man ju inte säga nej till.
Efter det drar vi till Huddinge Sjukhus och kollar vart jag ska vara på praktiken. Sen drog vi och handla lite godis och sen hem. Fick ett samtal från en idiot också som gjorde hela min dag cp.
Och jag blir så jävla äcklad, fattar inte hur man kan hålla på med flera brudar samtidigt?
Aja drog på en promenad med Sara, behövde prata ut lite. Drog hem och fika med släkten eftersom mammsen fyllde år i fredags.
Sen har jag inte gjort så mkt, Cissi är påväg hem till mig och ska sova här, känns så himla skönt att inte behöva sova ensam inatt, vet ju bara hur det slutar liksom.
Underbart att jag börjar 07.00 imorrn så jag måste gå upp 05.30, älskar livet!♥

Mitt blåmärke som gör så jääävla ont, buhhhu synd om mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0