Mysskväll med Johanna.

Igårkväll slagga man hos Johanna,vi var nyttiga och åt grönsaker med dipp.
Såg först I rymden finns inga känslor,första gången för mig och andra för henne,den var riktigt riktigt bra faktiskt. Sen såg vi Dear John som jag vart liiite besviken på,den var inte alls sådär bra som jag trodde att den skulle va,sämsta slutet också men men...
Sen gick vi och la oss,snackade en stund innan vi somna båda två. Vi hade ställt klockan på 10 men den ringde aldrig och hennes polare var påväg så vi fick hoppa ur sängarna och gå och möta honom,pigga tjejer,eller? Hahah dom drog iaf hem till henne och jag gick hem eftersom bussen hade precis gått,sjukt fint väder ute,jag svettades till och med,på med vårjackan idag kanske? Passa på liksom.
Ikväll blire fest,wheyy jag är inte alls taggad,men det kommer väl senare.
fin chey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0