det vart inte riktigt som jag ville

Den här kvällen har varit heemsk!
skulle ju på hockey i ishuset med Johanna,meeen jag kom inte så långt pågrund av vädret.
Stod och vänta på 715 i ca.15 min tills den kom och han fråga bara "ska du till centrum?" Det skulle jag så jag hoppa på,meen han åkte direkt till centrum istället för att åka runt så Johanna kom inte med bussen.
Kommer till tumba,missar bussen som precis åkte förbi så får vänta på nästa som heller inte gick+att min mobil dog när Johanna ringde så fick inte tag på henne eller nån annan,inte ens klockan så fick fråga en tjej om tiden. Bestämmer mig för att gå hem i skitvädret och det var verkligen snöstorm ute!
Vägarna var insnöade eftersom ingen hade gått där så jag svettades som en gris,mascaran hade jag runt ögonen så jag såg ut som en jävla panda när jag kom hem.
Men nu är jag hemma medans Johanna är och kollar hockeyn,stackarn!♥

en tjej som är sjukt trött på snön,notera höger öga.Moonster.

Kommentarer
Postat av: martina

sv; jag vet inte riktigt, vi fick nog inte reda på allt som stod på lappen, för jag förstod inte riktigt heller. De stod ju nått "found this in jenna's room" så förhoppningsvs får vi veta mer om lappen nästa avsnitt :)



sv2; Jag är inte jätte duktig på photoshop måste jag meddela, och jag tror inte att jag har nått hjärta som är ihåligt :/ Kan du inte googla fram ett sånt hjärta?? :) Kram

2011-02-11 @ 14:26:55
URL: http://martinajones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0