3:10 to yuma.

http://humordistrict.com/wp-content/uploads/2010/10/3_10_TO_YUMA_POSTER.jpg


Handling:
i slutet av 1800-talet har den ökände och laglöse Ben Wade tillsammans med sitt hårda gäng av tjuvar och mördare förstört livet för Southern Railroad. När Wade tillfångatas erbjuder sig en krigsveteran från inbördeskriget, Dan Evans, att överlämna honom levande till “3:10 to Yuma”, ett tåg som ska föra mördaren till sin rättegång. På vägen börjar Evans och Wade, båda från olika världar, vinna varandras respekt, men med Wades gäng efter – och faror bakom varje vägkrök – blir uppdraget snart en våldsam resa mot varje mans öde.
Min Åsikt:
okej den här filmen kom ut 2007,vart fan var jag då? ärligt. Både Russell Crowe och Christan Bale är två utav mina absoluta favorit skådisar. Vete fan hur jag kunde missa den här filmen.
Sjukt bra var den iaf så jag rekomenderar den till alla. Det var lite svårt dock att hata Ben som var massmördaren eftersom det är ju russell vi snackar om? man avguudar honom i alla filmer och jag tycker själv att han passade inte in som en mördare.
Sen vart man ju lite kär i sonen där också,mums va snygg han var.
Betyg:5/5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0