Disney filmer är helt klart bäst.

ska nu lägga mig och kolla på Törnrosa,så sjuukt länge sen jag såg den,typ när jag var liten?
Har bestämt att jag ska se alla disney filmer,alla finns ju på youtube,så det är bara att kolla när man har lust.
'Sleeping Beauty' is set to be a big seller on Disney DVD.
Andra jag måste se är:
*Alladin     --
*Snövit
*Toy story
*Lejonkungen
*Kejsarens nya stil
*Lilla sjöjungfrun
*Skönheten och odjuret     --
*Askungen
*Vägen till eldorado
*Bambi
*Lady och lufsen
*Djungel george
*Alice i underlandet
*Dumbo
*Ringaren i Notre Dame & 2
*Thumbelina
*Micke och molle
*Mästerdetektiven Basil mus
*Bernad och Bianca     --
*Black Beauty
*Alladin 2 Jafars återkomst
*Småkryp
*Herkules
*Tarzan
*Anastasia
*Djungelboken
*Oliver och gänget
*Ratatouille
*Nalle puh
*Svärdet och stenen
*Robin Hood
*Björnbröder
*Grave of the fireflies
*Princess Mononoke
*Prinsen Egypten     --
*101 dalmatinerna
*Monsters inc

Kommentarer
Postat av: martina

sv; ja, eller hur. Jag kan inte riktigt tänka mig in i den situationen själv :P tänk att sitta fast sådär under så lång tid :O



vet inte om du löst de med youtube koderna med kolla på kommentarerna till mitt "youtube problem" inlägg så har du svaret :) Kram

2011-01-25 @ 19:38:52
URL: http://martinajones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0