Årsmöte i Tullinge Gymnasium.


Igår efter skolan drog man till Centrum och träffa Hanna,drog hem till henne och hämta Cindy (hennes hund) och kolla lite snabbt på vad hon hade köpt i London,sen drog vi hem till mig och hämta min hund Jasper och sen mötte(?) vi upp Sara som hade Bella med sig. Så det vart värsta "hunddagiset"
Vi tog inte sån lång promenad med hundarna för solen började gå ner och ingen av oss hade vantar så vi frös som faan. Kom hem,åt middag med familjen och mormor och sen åt vi chokladpudding framför halv åtta hos mig. När hon åkte hem städade jag undan allt i köket och kolla på vd med syrran.
Släckte lampan runt 00.12 för jag var heeelt inne i min bok så glömde bort tiden,brukar annars släcka ner runt 23.30 så har man en halvtimme på sig att somna innan natten,som inte bruukar funka så bra.

Idag hade vi först historia,wihu älskar den lektionen. Jag är ju filmälskare,det vet nog alla om som känner mig. Och krigsfilmer är en stoooor favorit! pearl harbor,saving private ryan,defiance....
Så det blir roligare att diskutera i klassen och det är roligt för man hänger med lättare,tack vare film!
Samhälle sen då vi skrev på tavlan,etik sen och då såg vi klart filmen som vi börja se igår som handla om prostituerade i Iran nånting nånting...Lurre sen och det vart nån vidrig indisk gryta med curry nånting,såg ut som hundspya! aja vi satt kvar ovanligt länge idag och bara skratta och skratta åt allt.
Sen var det årsmöte i skolan där man fick fika+närvaro så det var klart att man drog dit liksom. Men det var inte värt det ska ni veta,det var kaos när alla ville säga sina åsikter om den nya elevråds ordförande.
Och så var dte knappt nån luft där nere så hade skit svårt att andas genom näsan för jag är så sjukt förkyld också. Efter mötet drog vi hem,sen jag kom hem har jag kollat vd,käkat chokladpudding och kollat halva pll,dddööör åt den serien,damn va bra den är!
Så här snygg var jag i skolan idag,haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0