Martina Brolin.


Martina Brolin,vi har vetat om varandra läänge,ända sen Broängen men vi kände kände inte varandra på det visset. Vi gick förbi varandra i korridorerna och tänkte "ah där är Martina elr va hon heter" och du tänkte säkert "omg där är Mikaela,fan va hon ser ut!" hahaha nej jag skojja men jag hade ju min period ett tag i broängen som jag idag skäms över så jääävla mkt,men jag är stolt över mig själv som vågat stå upp för mig själv och inte brytt mig va folk tyckt.
Men när jag börja Tullinge Gymnasium hade du redan gått ett år och jag är såå glad att vi hamna i samma klass. Du gör en glad och på bra humör. Våran sak är att kolla killar i matsalen,hahah eller hur Tinis?

Kommentarer
Postat av: Tinis

Haha lilla söta emon tänkte jag :) hihi ;D Kolla killar är våran grej asså!! <3 hihi :D

2011-03-11 @ 14:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0