Drive Angry




Handling:
Milton har rymt från helvetet av en enda anledning och den är att utkräva rättvisa för sin mördade dotter samt förhindra att hans nästan nyfödda barnbarn offras i satans namn. Han måste dock skynda på för han är jagad, ingen ska kunna tro att det bara är att rymma från helvetet oavsett skäl och tro att man ska komma undan ty helvetet har bara en straffskala, för evigt.
Min Åsikt:
När jag såg trailern för första gången tänkte jag 'OMG vilken löjlig film,kolla första klippet liksom?'
Men den här filmen var faktiskt riktigt bra om jag ska vara ärlig. Gillar inte Nicolas Cage så mycket men det är nog mest för att jag bokstavligen hatar National Treasure filmerna som han är med i?
Men William Fichtner är med och honom avgudar jag! han är grym i varenda film/serie han är med i,och han ägde skiiten ur alla i den här filmen.
Sen gillade jag bruden,daamn va snygg och tuff,hon tog verkligen inge skit från någon alltså.
Fint slut iaf. Dock var den ganska grov,pinsamt att se ensam med sin pappa alltså...

Med i filmen:
William Fichtner (Invasion,Prison Break,Black Hawk Down,The Dark Knight,Crash)
Nicolas Cage (Lord of War,Con air,Leaving Las Vegas,Season of the Witch,Kick-Ass)
Amber Heard (Never Back Down,Zombieland,The Stepfather,All the Boys Love Mandy Lane)
Billy Burke (The Twilight Saga,Fracture,Untraceable,Red Riding Hood,Ladder 49)
David Morse (The Green Mile,Contact,The Hur Locker,The Rock)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0