The Walking Dead- What Lies Ahead.


Första avsnittet av The Walking Dead spreds sig över internet idag, så himla lycklig!
Jag såg alla avsnitt av säsong 1 på en gång och ville bara ha mer och mer sen, men nu äntligen är zombie serien tillbaka.
Jag satt och höll min syrra i handen under hela serien nästan och ibland gick det knappt att titta för det var så spännande.
Värsta var ju när bilen går sönder och alla zombies kommer, asså jag fick värsta paniken. Och Andrea som var inne i bussen, asså fyfan vilken panik jag skulle få om jag såg hur alla zombies kom?
Och såklart ska den där dumma ungen förstöra allt genom att krypa ut när hon trodde att faran var över, dum unge!
Och nu är hon borta i skogen med massa walkers och dom hittar henne inte,ajabaja. Sååå slutar det med att Carl blir skjuten???? Daaamn han kan ju inte döö? inte deras lilla son?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0