I'm here darling to enjoy the party.

Heey snyggingar, har inte alls haft tid att blogga idag, har haft lite annat för mig som jag tyvärr inte kan skriva om här, man vet aldrig vem som läser.
Men ikväll blire fiiesta med massa härligt folk, bilder får ni imorrn för tror knappast jag kommer sitta vid bloggen och lägga upp bilder när festen är.
Haha lite kul att det är typ endast Tullinge crewet som ska komma på festen som Anders sa.
Men nu ska jag duscha,måla naglarna och vänta på Julia och Hanna som kommer hit och käkar middag och så fixar vi oss här inför kvällen, så vi hörs imorrn och ha en aweeesooome kväll!
PS. det sög att han inte kunde komma,vart lite ledsen i ögat när han sa att han inte kunde.
BJUDER LITE PÅ SNYGGA FEST BILDER PÅ SNYGGA MÄNNISKOR.
-Alex,jag,Jocke,Rasmus,Sonny och Sara hemma hos Jocke.

-Rasmus är 'Gladh'

-Fest hemma hos Emma, övervåningen var helt klart favoritstället!

-Ett helt snyggt gäng hos Emma.

-Fest hos Martina.

-Snyggingarna Sara,Charlie och Elisabeth.

-Jag&Jessika

-Karin,Sofia och Jag hemma hos mig.

-Jag och Erik :)

-Sonny haffar mig och Sofia hemma hos Jocke.


-Rasmus,Sonny och Jocke.

-Jag och Sara ver hur man kör loss till "Fest hos Mange"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0