Guess she gave you things I didn't give to you.

Seg dag, seg tjej. Hade teori på massagen imorse och det var så kallt i salen så jag och Sandra satt med filtar och mot slutet kunde jag verkligen inte hålla upp ögonen så somna i stolen och huvudet på massagebänken, huuur skönt som helst!
Svenska sen, skit tråkig som vanligt. Men det var lite kul att sitta och lyssna på Jossan och Alexandras argument om dödsstraff, alex va för och jossan va emot. Jag och Sarah var på båda så vi la oss inte i haha, men var nog mest på samma sida som Alexandra.
Finns ju både fördelar och nackdelar med dödstraff. Lunch sen och då fick vi nån äcklig korv så försökte få mig den. Alternativ Medicin sen där vi fick jobba i grupperna, så jag&Cissi satte oss i ett rum och spela hög musik och plugga.
Massage sen, gick igenom alla ben i benen,haha fail...ah och gick igenom hur man masserar rumpan som vi ska börja med snart.
Var på apdåligt humör på bussen hem, stank svett,en skrikandes bebis och sen på andra bussen vare ett jävla svullo till brud som satte sig på min väska och börja käka vidrig korv med rostat lök och det bah rasa från hennes mun på mitt ben,kände bara att jag ville slå bruden. öhhhhhhhhh tpl. haha.,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0