paaarty all night long bitches!

Sitter halvnaken och pallar inte klä på mig. Nu ska jag fräscha till mig lite innan kvällen. Vi får faktiskt se vart den leder,hade ju bestämt att Jocke och Karin skulle käka middag hemma hos mig,meen så hade jocke glömt att han skulle till en annan tjejkompis i klassen,så vi kanske drar dit.
Killen drack tydligen lite för mkt igår så han ligger nog och sover,får ringa honom senare.
Frågan som man alltid ställer till sig själv...vaffan ska jag ha på mig ikväll? Och alla i familjen är borta så man kan inte direkt få åsikter....
Nu ska jag klä på mig,städa lite i huset och sen kanske Fia kommer,heido.♥

PS. sry för mitt otrevliga inlägg igår,hhhehe men behövde få ut mina ilska :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0