Det beror på hur man gör av situationen...

Ursäktar om jag inte bloggat något, har bara inte haft tid alls.
I fredags var det semel-tävling i skolan, jag och Darling tävlade från vår klass,fyfan höll på spy.
Men vi fucking vann,så jävla grymma!♥
Sen var det bara att tagga hem,fixa en ordentlig mellis och sen storstäda jag huset. Runt 7 tiden kom Cissi, jag fixade mig och så förade vi lite. Sen blev det en liten road trip till Järna med Danne,Jonte,Elina och så hämta vi upp Adam i S-tälje. Tagga till nån fest som var väl rätt okej,gick hem runt halv 3 och slagga hos nån tjej?
Var lite svårt att sova dock eftersom cissi skulle ligga och fnittra så jag&elina börja dögarva, killarna vart lite lack om man säger så. Åkte hem runt 10 dagen efter,stanna på donken och käka frulle,vilket är en standard.
Gjorde inte så mycket när jag kom hem,drog ner till gymmet med Elina och körde som fan.
Först körde vi löpband i en halvtimme och så mage och ben på det, efter det fick vi ett privatpass som Adam höll i, så det blev en riktig hårdträning. Ikväll blev det först en myskväll med familjen framför step up 2 och sen melodifestivalen, sen drog jag och Sara på filmkväll hemma hos Adam där Danne,Jonte och Madde var oxå.
Blev lite komedi och skräck och massa snack,helt okej lördagskväll.
Ska fan slagga nu, vi får se vad morgondagen har att erbjuda. ♥



älskar mina vänner!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0