Väntan är värst...

Tyckte låten passade in på vädret idag.

Är nu hemma efter att ha varit hos Jimmy och jobbat lite med honom, han börja med att fixa mina ben för har haft så jävla ont i smalbenen när jag har tränat, så han knäckte lite och masserade mina muskler så hoppas på att det är bättre nu. Sen masserade jag honom och fixade hans spända muskler, perfekt när båda kan hjälpa varandra.
Ska dra iväg till gymmet snart och träna med elina, hon har varit och tagit massa prover idag så därför är hon lite svag nu,så vi tränar senare.
Ikväll får vi äntligen hämta vår lilla bebis som ligger inne hos veterinären, hon har fel på sina njurar så hon kommer tyvärr bara bli sämre, men vi får iallafall ha henne hemma ett tag till, kommer bli svårt sen att säga hejdå. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0