Datorn har kraschat....

Förlåt för att jag inte bloggat något, men min data har kraschat så blir lite svårt att kunna blogga då. Tyvärr kommer det bli mindre bloggande pga av det. Synd för jag har massa att skriva,så typiskt.
Men eftersom jag inte bloggat på länge så får vi skita i det. Idag var det iallafall första skoldagen efter typ två månaders praktik. Jag var skit taggad på det igår, stod o valde kläder för första gången på länge i typ en timme. Slutade fem idag, var ju helt jävla slut och så började pumpen sex liksom,hade bråttom som fan,men jag hann.
Känner på mig att jag kommer ha värsta träningsvärken imorgon och så ska vi köra box på kvällen, härligt.
Bjuder lite på bilder istället...


den där kvällen/natten var så jävla rolig. Var först hemma hos Jocke på vin&ost kväll med massa härligt folk,sen drog jag,Jacob och Sofia vidare till krogen. Mötte upp Sara också och vi satt på tåget och förade lite smått. Amnesia blev det ikväll igen,där hela folket var. Var riktigt jävla kul!
Träffade Victor och min syssling också en snabbis. Tagga hem med sista tåget av nån konstig anledning, satt på tåget och nån frågade "varför åkte vi hem nu för?" hahah alla bah, vete fan alltså.
Så det blev en mysig filmkväll hos mig istället för ingen ville hem. Blev lite krig mellan mig&Robin också påväg hem,börja med snöbollskrig och sen mulla Robin mig ett X antal gånger och jag som inte hade så mkt kläder på mig frös som fan. Till slut fick Adam och Keith hjälpa mig,haha.
Gänget drog väl hem runt 6 tiden,hahah alla var helt döda i min soffa.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0