Another one bites the dust.

Tror jag börjar bli lite senil, trodde det var Måndag idag när det är Tisdag? inte okej.
Idag på jobbet fick jag testa på healing av Robin,vet faktiskt inte vad jag tyckte om det och hade ingen aning om vad jag skulle säga efter hon var klar,asså jag vet inte riktigt om jag tror på att healing fungerar, jag kände inget speciellt iallafall. Men det finns ju människor som verkligen tror på att det fungerar och att dom på riktigt blir friska efter en behandling, men jag tror tyvärr inte på det.
Sen hjälpte jag gänget att komma på lite idéer till hur dom ska få ut att yoga finns nu på hälso centret.
Slutade runt 4,drog hem och käka mellis och kolla 90210.
Nu ska jag fixa pastavatten tydligen så lika bra att göra't.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0