I'm making a difference, I'm taking a chance.

Festen i fredags var riktigt grym, hade sjukt kul. Bilder kommer upp snart.
Kom hem runt 3 tiden,käkade pannkakor med Sofia innan hon drog hem. Bilresan hem var så jävla rolig, har nog aldrig garvat så mycket förut.
Idag har jag varit bakis som fan så orkade knappt ta mig ur sängen, men till slut gick det och jag drog hem till Sara och kolla nya VD avsnittet med henne. Drog hem och käka tacos till middag och sen kom Danne,Alex,Sara och Jonte så vi börja kolla på fredag den trettonde,asläskig som vanligt. Sen blev det Abduction på det.
När den va slut kom Adam,Robin,Madde och Keith också, fullt hus. Blev en lång diskussion om vilken film vi skulle se då, men det blev iaf Hostel. Ah tja typ äckligaste filmen någonsin.
Nu ska jag slagga så jag orkar ta mig upp imorgon. Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0