Let's keep it real, this is no competition to me.

Helt slut tjej. Började 9 idag,hjälpte en kund med floating,sen testade jag på värmebehandling och somnade,hur skönt som helst måste jag säga. Efter det fick jag testa på akupunktur med nålar,ganska läskigt var det och gjorde svinont i början men sen släppte smärtan. Jimmy är verkligen sjukt duktig på det han gör.
Drog sen och käka lunch med hela gänget, resten av dagen har jag städat,varit med på behandlingar. Drog hem runt 4,käkade müsli och kollade på 90210. Sen blev det gymmet med Elina. Fan va vi körde,svettet bah rann,frääsch. Nu sitter man och kollar på Revenge med mamma och syrran,sjukt grym serie.♥

PS. Alesso till Summerburst i sommar,lyycka!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0