Som jag har saknat bloggen!

Hjälp va jag har saknat att blogga, skönt var det väl lite att få ta en paus. Saken är den att min data har kraschat (thx mamie) så jag är utan data för tillfället, har ääntligen fått lov att sitta vid pappas bärbara nu. Har inte kollat min facebook på en vecka,hjälp vilken ångest.
Mycket har hänt sen senast jag skrev (nyår), både bra och icke bra saker.
Nyåret var så jääävla grymt,satt uppe till 2 och fixade ordning hela huset med Johanna och Sara, vart riktigt fint. Sen slagga sara över och vi låg i sängen och snacka ett tag innan båda decka. Dagen efter tagga hon hem på morgonen och jag började städa lite smått till kvällen. Sen kom Johanna och hjälpte till med det sista och sen kom grabbsen med ljudsystemet. Funkade inte i början så vi fick väärsta paniken (ingen musik på nyår??) Men till slut fick vi till det med min ipod.
Sen kom Cissi och vi gick ner och beställde pizza till middag,hehe medans alla sitter och äter hummer till förrätt,kuul. Sen vare bara att fixa sig inför festen, vi vart alla skiiiitfina!
Ja sen ramla det in människor i min lilla hall och till slut var alla där som va bjudna, lite välkommsdrink fick dom också och sen satte festen igång. Massa dans blev det. 12-slaget var riktigt mysigt när vi alla stod utanför mitt hus och smällde fyverkerier,drack skumpa och skrattade.
Dock blev det inte lika mysigt när Alex råkar smälla en raket rakt på folkmassan,blev väärsta kaosen och Jonte fick den på foten och brände den en aning, men han var okej sen.
Alla taggade hem runt 6 tiden, några slagga över så det vr fullt hus om man säger så....låg personer överallt :P














Dagen efter- Johanna kommer och väcker alla, kände att jag ville döda henne just då. Men sen när hon sa att klockan va 10, fick jag panik och var tvungen att gå upp, hade ingen aning om när mina päron skulle komma hem. Så det blev en riiktig storstädning med Johanna,Sara,Emil och Muk. Sen när vi var klara drog vi och slängde allt skräp och käka thai till lunch.
På kvällen kom min familj hem,dom märkte såklart att jag haft fest,vart dom glada? Neej. Förstår dom såklart, det var dumt att jag hade fest,men fan va kul jag hade. Fick mobilförbud dock,det sög så jävla hårt för kunde inte få tag på en ända person eftersom datan också var trasig. TPL

Min enda lediga vecka var väl inte så dålig som jag trodde att den skulla va, hade två myskvällar med Johanna och Sara, hade filmkvällar med min syster och kusin, ätit middag ute med familj+släkt. Varit med Hanna och Cissi. På fredagen blev det bada bubbelbad med Cissi och syster hemma hos farmor och käka god middag. På Lördagen var jag på en massagekurs i Farsta som var riktigt nice, kommer sakna mina kurskompisar. Möte upp Cissi sen och vi tagga hem till mig, käkade pizza och fixade oss,drog hem till Sandra sen och förade lite innan vi drog in till hellströms och förade lite till,haha. Sen kom Robin,Adam,Jonte,Danne och Razmus in också och så drog vi allihopa till Amnesia.
Hade sjukt kul där också,drack kanske lite för mycket shotar men skiiit samma.
Bussresan hem var rolig som vanligt-mkt garv och fyllesnack. Kom till tumba och Alex kom å hämta oss (7 pers) i sin bil, hahah kaaos! 
Statoil sen med Robin,Sofia och Adam, köpte nån jävla macka som robin självklart skulle ha....
Taggade hem sen för skulle på massagekurs igen. Ville egentligen bara följa med Sofia och dom hem till henne och kolla film.

Sov minst tre timmar, var typ full fortfarande när jag vakna,kul!
Massage hela dagen,somna två gånger på bänken...så skönt ju. På kvällen blev det pulka race med massa människor och sen drog vi hem till Johanna och drack varm choklad och spela buzz. Kom hem runt 12 tiden,började första praktikdagen 9.
Första dagen gick bra,fick inte göra så mkt.
Idag har man varit hos tandläkaren, hade tandsten och inflamation i tandköttet,sköööönt.
Drog hem och käka lunch och somna på soffan, drog sen till jobbet där jag hjälpte Anna med lite grejer. Sen har jag varit och tränat med Sara och Johanna,skönt att få röra på sig.
Ska slagga nu,eller åtminstonde försöka. GoNatt.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0