Cause I do as I please, and apologize for nothing.

Sitter nerbäddad med mysig filt i soffan och har precis varit ute med Cissi. Tjejen åker till Indien i tre veckor på Lördag, vet fan inte hur jag ska klara mig,mitt cpbarn lämnar mig i kalla Sverige,ensam.
Vi kommer ha så sjuukt mycket att snacka om när hon kommer tillbaka,hehheh.
Idag började jag jobbet 11,städade Annas rum lite och plocka upp varor. Senare kom Johanna och fick va försökskanin så hon fick en ryggmassage. Hände inte så mycket mer sen så taggade till gymmet och sprang en halvtimme på löpbandet och sen körde lite mage, men fan vilken träningsvärk från igår asså.
Sitter nu och kollar efter en massagebänk som pappa kanske kan köpa till mig så jag kan börja massera lite hemma.
Långtråkigt inlägg så hejdå.♥

Bjuder på en sommarbild också från Tunisien.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0