När du srattar, dansar din själ.

Idag har det varit en underbar dag för mig. Började 08.30 och städade lite i floating rummet och sen medans Anna masserade en kund fick jag själv testa på floating, det var ganska intressant och jag vet inte riktigt vad jag tycker om det ännu, känns som jag behöver göra det fler gånger för att jag ska börja gilla det.
Saken är den att jag har jätte svårt att slappna av, ligga i en stor tunna med vatten och det är kolsvart, då önskar man att man inte sett alla skräckfilmer.
Men ibland kunde jag faktiskt slappna av. Men det är nåt jag rekomenderar till er som är stressade.
Efter det fick jag massage av Jimmy, han är massageterapeut och Kinesiolog. Han är så jävla duktig, han fixade mina problem på en gång,är inte alls lika spänd i axlarna och nacken nu. über skönt!
Efter det masserade jag honom och så fixade han en shake till mig som fick bli min lunch.
Hjälpte Anna med lite saker och sen fick jag gå hem. Har sen dess kollat på filmer och lagat mat. Jag gör världens godaste pannkakor och pappa gör världens godaste soppa, så vi är grymma i köket.
Sen har man bara haft myskväll framför tv:n, jag och syrran börja kolla på en ny serie på 5:an som var riktigt grym (Once Upon A Time) och efter det började nya serien Revenge som också var riktigt grym.
Nu ska jag pööömsa! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0