Upptagen cheey!

Herregud upptagen tjej så hinner inte blogga, det är fredag och sista dagen på lovet,damn.
I Onsdags blev det iallafall utgång till Ace med Sara,Adam W&P, Jonte och Cissi. Förade hemma lite hos Adam först inna vi drog oss in till stan. När vi väl var inne på klubben var ingen av oss så galet taggade, var lite tråkigt i början men sen efter några cider blev det galet kul, dansade tills mina fötter blödde. Träffade Hampus och Enzo också vilket var kul för det var ett tag sen man träffade dom.
Slutet av kvällen tog Adam tag i mig och drog upp mig på "scenen" där nån random kille stod så vi dansa loss som fan däruppe. Nattbussen den här gången var gaalet dryg och så jävla tråkig, somna nästan ståendes mot Jontes axel,haha.
Men sen när vi gick hem från centrum,helvete va vi garva åt allt...
Gick och la oss runt halv 5, helt döda käkade vi fyllekäk och somna sen.


fin fina bilder ifrån Onsdags.

I Torsdags vakna vi runt halv 2, helt jävla döda gick vi upp och käka frulle sen drog Cissi hem. Och jag drog till gymmet med Elina och köttade, helvete vilken träningsvärk man har asså. Sen blev det yttligare en chillkväll hemma hos Daniel med filmmys och skratt med Adam,Keith,Elina och Jonte. Fick skjus hem av Keith, la mig i soffan och kolla Straw Dogs ensam och som Adam sa så var den faktiskt inte så bra, men men nu har man sett den iaf.

Idag har jag köttat på gymmet med Elina (standard) och sen gick jag hem till mormor och fika en stund.
Ikväll blir det fest hos Jocke, kommer bli galet kul hoppas jag. Kommer förmodligen dra dit med jonte och adam.
Nu måste jag fan hoppa in i duschen och börja fixa mig för att dra, adam slutar ju jobbet 9 så vi drar nog då så nu måste jag skönda mig lite,heido.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0