Är din kille webbgalen?

1.Han använder plötsligt meningar som: "Jag ringer dig sedan,jag ska bara raida instanser med mitt guild ikväll."
Har han väl börjat formulera sig i sådana termer så är han förlorad till onlinerollspelsberoende.

2.Han visar stort intresse för en modeblogg. Ingen man med rent mjöl i påsen kan någonsin se något intressant i en modebloggerskas tankar och formuleringar.
Stor varningslampa!

3.När du frågar om han köpte mjölk och han istället svarar "Men för priset av två liter mjölk kan jag ju köpa en kastkniv på onlinebutiken för Age of Conan!"
Så är det en dålig sak.
Killar

Här är några saker killar gör vid datan.

Kollar på filmer,lägger upp filmer på youtube.
Facebook,för både snacka med polare och hålla koll på flickvännen,kollar vad hon skriver till sina killkompisar
Nörda ner sig,alltså spela spel eller bara söka tråkig fakta på Wikipedia
Leta Efter kärlek,går in på sidor och nätdejtar.
Kollar på porr,ofc!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0