God Natt

God Natt-får se om jag bloggar imorrn.
Ska se NM trailer med Sara,ska dra in till staden sen och kolla lite,ska köpa en keps till syrran,rea nu lixom.
Sen på kvällen är det dags för The Voice,nice!
Imorrn kommer Morfar&Eva över också,dom ska sova hos oss över helgen för Morfar ska hjälpa oss med lägga golv i källaren,eller vare nu va.
Och så kommer våra kusiner som kom hem från Cypern idag,eller så kommer dom hem inatt.
Så det kommer bli fullt hus i helgen.
That means,no data för mig så mkt på kvällarna,typiskt.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tja! Såg att du hade kommenterat en av mina bilder. Vägen som jag gick för att bli modell var ganska simpel, men å andra sidan så gör jag det bara på kul, det är alltså inget jag får betalt för.

Men iaf så hade jag bevakat en fotograf på BDB ett längre tag och när jag då fyllde 18 så frågade jag om han inte kunde tänka sej att ha en fotosession med mej. Nu har ju jag sådan tur att han gick med på att göra det TPF (går att googla om du vill ha mer info), alltså inga pengar inblandade, utan båda gör det för att utvecklas, bli bättre, men det är med säkerhet inte alla som går med på det heller.

Är man under 18 måste man ha tillåtelse av sina föräldrar, och dom allra flesta fotografer brukar föredra att föräldrarna då är med vid fototillfället.



Lycka till iaf, och hör gärna av dej igen eller adda min msn om du vill prata mer.

/Sandra

2009-08-15 @ 16:02:23
URL: http://sanlah.blogg.se/modellbloggen/
Postat av: CARRO

SVAR: aa de gör han :/

och aa fett hemskt :'(

och aa, hahahahhahaha :D

<3

2009-08-16 @ 01:15:26
URL: http://typcarros.blogg.se/
Postat av: Janina - Modellen som skiter i alla måsten

SVAR;



Vad kul att du vill bli modell! :) Det står massor av modelltips i min blogg om du kikar under "modell-relaterat"-kategorin. Plus att det står massor av svar på bland annat din fråga om hur jag blev modell under "svar på frågor"-kategorin eller vad katten det nu var jag döpte den till :) Jag skulle gärna svara på din fråga mer personligen men tyvärr så står jag & fixar frukost för fullt just nu så jag har lite fullt upp :P haha! Hoppas du kikar in igen, jag är säker på att du kan få massor av tips för din vilja att bli modell! :D

2009-08-16 @ 11:22:36
URL: http://janinanaslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0