Lång dag

Tjena Mittbena!
har inte hänt så mkt idag,min röst har blivit mer cp idag och det kittlas iritterande i halsen,så cp!
. Hade skit lång håltimme så vi satt i biblan och var inne på olika sidor och sen gjorde vi vår uppgift vi fick. Efter lunchen så gick jag och Thess på promis och kollade runt i Tullinge, kom gaanska mycket försent  till vår engelska lektion,asså vi hittade fan inte vart vi skulle va och typ sprang runt i hela jävla Tullinge Gymnasium,haha!
Så klart hade vi diagnos då också,fitta. Men det löööste sig,det göre ju alltid.
Gympa sen och jag säger bara en sak,fy faan va länge sen jag hade en sån rolig gympalektion!
Vi var uppdelade i olika grupper och så skulle vi tävla typ,använda huvudet ganska mycket.
Man kanske var 5-7 st i en grupp,läraren sa-ni får bara ha två kroppsdelar i marken,jo då var våran grupp så jäävla smarta!
Då sprang alla i gruppen till plintarna och ställde sig medans två stod kvar och hade en varsin fot i marken,sååå smarta!
Vår grupp vann mest gånger,ofc!
Kom hem,åkte och kolla på klinkers(?) vi ska ha i källaren,åt på donken och handlade massa mat på maxi.
Nu är jag bokstavligen dödstrött!
cya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0