Shopping!

Fick nyss se min nya design,den är helt perfekt,lovar!
Den kommer antagligen upp snart på bloggen.
Idag var man och shoppade.
Köpte ett par short,linne,jeans,trosor,ett till linne.
  Vanligt linne från H&M
  BB-trosor,REA på Inter Sport.
Shorts från H&M
Linne från New Yorker,än av favo butikerna.
Jeans från New Yorker,finare irl.

Lunch sen,jag&Flissan åt friterad kyckling med ris och sötsursås,medans farmor åt sushi.


Hittade väärldens finaste väska,ever!
Den ska jag köpa,nån gång.
fin eller vad?!


tänkte köpa det här sätet,brunt linne och kjol,men nja venne om det passade mig.

//M


Kommentarer
Postat av: Karin

Kjolen var skitsöt ju!

2009-08-06 @ 02:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0