Sommar Med Göran

Juste glömde nästan,såg ju Sommar med Göran.
Den var faktiskt bara okej. Venne om jag skulle rekomendera er att se den på bio direkt,se något annat istället och hyr den här när den kommer ut.
That is my tips ;)
Men en as cool sak var att dom filmade på Möja,ett place ute i skärgården,ditt åker vi alltid och handlar mat och hämtar vatten. Sen filmade dom inne i ett hus,just i det huset bodde Margit,som är död nu dock.
Hon är mamma till min mormors man Erik :)
Fan va coolt det var. Tänk att jag har varit i huset dom filmade i? och på bryggan där,där ställer vi alltid vår båt.
Aja vi träffade min gudmor&Gudfar,Anneli och Mike heter dom,men deras familj. Nu ska vi se om jag minns deras namn.
Denise,Michelle&Nick.
Dom skulle se samma film.
Köpte nya skor också,ni som ville veta.
Okej hej då. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0